Comarch Mobile Zakupy – aplikacja dla przedstawicieli handlowych i zakupowców, których głównym zadaniem jest negocjacja warunków handlowych u dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu. Współpracuje bezpośrednio z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Aplikacja oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych:
bezpieczeństwo danych w aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
ergonomia interfejsu w celu szybkiej rejestracji zamówień oraz realizacji wizyt u dostawców,
elastyczne udostępnianie pracownikom danych i funkcji,
terenowa praca offline.
Posiada następujące usprawnienia, ułatwiające szybkie wystawianie dokumentów oraz:
- wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
- dostęp do szczegółowych informacji o produktach,
- dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
- automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach,
- wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów zamówień,
- analizowanie danych na podstawie raportów,
- możliwość dodania załącznika na pozycji lub nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań dostawcy),
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania podczas wizyty np. na targach branżowych, czy wizycie u dostawcy,
- rejestrację tras przejazdów oraz korzystanie z komunikatora do kontaktu z przełożonym oraz współpracownikami,
- przeprowadzanie ankiet z kontrahentami,
- planowanie wizyt z dostawcą na podstawie zdefiniowanej w systemie częstotliwości,
- realizacja działań zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
- możliwość odrzucania, przełożenia oraz wstrzymania konkretnych wizyt.