Comarch Mobile Serwis jest aplikacją dedykowaną pracownikom działów serwisowych. Ułatwia prowadzenie serwisu urządzeń oraz udostępnia wszelkie potrzebne informacje. Praca w serwisie jest planowana z wyprzedzeniem w Comarch ERP XL lub aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie.
- dostęp do wszystkich informacji na temat parametrów urządzeń,
- dostęp do historii napraw danego urządzenia,
- dostęp do listy planowanych i historycznych przeglądów gwarancyjnych,
- możliwość zgłaszania dodatkowych czynności serwisowych dla serwisanta o innych kompetencjach,
- wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów, np. protokołów serwisowych,
- planowanie i realizowanie wizyt serwisowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
- definiowanie wymaganego sposobu postępowania przy naprawie u Klienta (przykład - wykonanie zdjęcia przed i po naprawie),
- podanie informacji o należnościach do windykacji u klienta,
- wypełnianie ankiet przez klienta,
- analizę przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
- określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
- rejestrowanie tras przejazdów, przeglądanie historycznych tras oraz korzystanie z wewnętrznego komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.

