Comarch Mobile Serwis jest aplikacją dedykowaną pracownikom działów serwisowych. Ułatwia prowadzenie serwisu urządzeń oraz udostępnia wszelkie potrzebne informacje. Praca w serwisie jest planowana z wyprzedzeniem w Comarch ERP XL lub aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie.
dostęp do wszystkich informacji na temat parametrów urządzeń,
dostęp do historii napraw danego urządzenia,
dostęp do listy planowanych i historycznych przeglądów gwarancyjnych,
możliwość zgłaszania dodatkowych czynności serwisowych dla serwisanta o innych kompetencjach,
wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów, np. protokołów serwisowych,
planowanie i realizowanie wizyt serwisowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
definiowanie wymaganego sposobu postępowania przy naprawie u Klienta (przykład - wykonanie zdjęcia przed i po naprawie),
podanie informacji o należnościach do windykacji u klienta,
wypełnianie ankiet przez klienta,
analizę przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
rejestrowanie tras przejazdów, przeglądanie historycznych tras oraz korzystanie z wewnętrznego komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.