Lokalizacja: Lublin/Rzeszów (praca hybrydowa po okresie wdrożenia)
Zakres obowiązków:
- Analiza potrzeb oraz wymagań biznesowych i technicznych klientów
- Konfiguracja i personalizacja systemów Comarch ERP
- Szkolenia użytkowników, wsparcie techniczne i merytoryczne
- Udział w projektach wdrożeniowych
Wymagania:
- Znajomość baz danych i SQL
- Doświadczenie w wdrażaniu systemów ERP
- Umiejętności analityczne, praca w zespole, dyspozycyjność do podróży służbowych
- Wykształcenie informatyczne/ekonomiczne, znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Znajomość specyfiki pracy polegająca na wdrażaniu oprogramowania klasy ERP
- Doświadczenie we wdrażaniu obszarów działalności tj. Księgowość, Kadry i Płace, Produkcja, Logistyka, Handel, Analizy BI
Niezbędne umiejętności:
- Analityczne myślenie oraz zdolność do pracy w zespole
- Umiejętność definiowania i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość SQL pozwalająca na samodzielną pracę
- Znajomość jeżyka anielskiego
Wymagane wykształcenie:
- Wykształcenie o profilu informatycznym, ekonomicznym lub pokrewne
Oferujemy:
- Umowa o pracę.
- Szkolenia, certyfikacje Comarch, inne benefity (np. karta FitProfit, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna).
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacje@netrix.com.pl