Comarch IBARD, narzędzie rozwijane od 2009 roku, jest polskim rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne tworzenie kopii zapasowych plików, folderów oraz baz danych. Pozwala na udostępnianie i bezpieczne przechowywanie danych w Chmurze Comarch, gwarantując ochronę najważniejszych informacji w niezależnej lokalizacji. Tylko do końca marca można skorzystać z promocji i wykorzystać trzy darmowe miesiące usługi.
To wielofunkcyjne narzędzie umożliwia:
- Automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, w tym baz danych MSSQL i PostgreSQL bezpośrednio z systemów Comarch ERP, plików i folderów, a także kontaktów, SMS-ów i kalendarza.
- Efektywną komunikację i wymianę informacji w firmie poprzez udostępnianie danych między pracownikami oraz system raportowania i powiadomień.
- Sprawniejsze zarządzanie danymi w przedsiębiorstwie, w tym administrowanie użytkownikami i zawartością kont, oraz dostęp do danych firmowych z dowolnego miejsca i urządzenia.
- Gwarancję ochrony danych poprzez szyfrowanie połączenia przesyłu danych, szyfrowanie danych AES 256 bit, replikację danych oraz przechowywanie ich w certyfikowanym Comarch Data Center o najwyższych standardach bezpieczeństwa.
Instalacja i konfiguracja aplikacji są intuicyjne, umożliwiając pełne skonfigurowanie usługi bez konieczności angażowania specjalistów. Przy użyciu przygotowanych kreatorów można łatwo przeprowadzić pierwszą konfigurację zadania backupu oraz wybrać harmonogram jego wykonywania. Dzięki automatycznemu tworzeniu kopii zapasowych nie ma potrzeby pamiętania o codziennym backupie, gdyż proces ten przebiega w tle w wybranym przez użytkownika czasie.
Więcej informacji o promocji dostępne są tutaj.