NX Real Estate to kompletny, nowoczesny system wspomagający zarządzanie nieruchomościami. System dedykujemy spółdzielniom mieszkaniowym, wspólnotom mieszkaniowym, towarzystwom budownictwa społecznego, zakładom gospodarki lokalowej i mieszkaniowej, a także galeriom handlowym, nieruchomościom komercyjnym, deweloperom oraz wszystkim podmiotom zajmującym się zarządzanie nieruchomościami.
Dzięki NX Real Estate znacząco ograniczysz czas i energię na wykonywanie codziennych czynności
POZNAJ MOŻLIWOŚCI
Gospodarka lokalowa
Gospodarka lokalowa umożliwia pełną ewidencję nieruchomości, budynków, lokali, osiedli, wraz z niezbędnymi informacjami. Oprócz standardowych danych takich jak powierzchnie istnieje możliwość podglądu dokumentów przypisanych do poszczególnych nieruchomości.
Umowy
Generowanie opłat nie było jeszcze tak szybkie i wygodne. Operacja comiesięcznego naliczenia opłat zajmuje kilka sekund. Z funkcjonalności umowy wygenerujesz dowolny dokument: naliczenie opłat, nota księgowa, faktura VAT, rozliczenie. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności umowy, nie umknie Ci już żadna istotna informacja dotycząca właściciela lub najemcy. Przyjazne i proste wydruki pozwolą na szybkie i rzeczowe odczytanie najważniejszych informacji.
Media
Wiemy jak istotną cechą zarządzania nieruchomościami jest prawidłowe rozliczenie mediów. Wraz z NX Real Estate otrzymujesz doskonałe narzędzie do rozliczenia dowolnych mediów w dowolnych odstępach czasowych. Rozliczenie możesz wykonać bezpośrednio z naliczeniem opłat dzięki czemu oszczędzisz czas i pieniądze. Całość odbywa się automatycznie, a platforma wymiany informacji dostarczy Ci danych o licznikach zamontowanych w poszczególnych lokalach – i tutaj odnośnik przekierowujący do platformy wymiany informacji.
Finanse i księgowość
Swoistym bankiem informacji w każdej firmie są finanse i księgowość. Oprogramowanie zawsze pozostaje w zgodzie z obowiązującymi przepisami, dzięki czemu możesz bezpiecznie i odpowiedzialnie prowadzić księgowość firmy.
Finanse i Księgowość to m.in.
- Wielopoziomowy plan kont z wykorzystanie funkcji grup kont
- Księgowanie do jednego lub wielu dzienników
- Obroty i salda za dowolny okres
- Schematy księgowe do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów i deklaracji
- Predekretacja dokumentów
- Pełna ewidencja VAT -7 wraz z wysyłką do systemu E-Deklaracje
- Obliczanie zaliczki na PIT-36, PIT 36-L, CIT- 8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych
- Inicjalizacja bilansu otwarcia na podstawie sald kont z poprzedniego okresu
- Sprawozdania finansowe: Bilans, rachunek zysków i strat przepływy środków pieniężnych itd.
Płace i kadry
Obsługa działu kadrowo – płacowego wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Dzięki regularnym aktualizacjom, przygotowywanym przez ekspertów Comarch, uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Płace i Kadry zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi.
Aplikacja wydatnie wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do USŚrodki trwałe
Środki Trwałe pozwalają na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi, czy też wyposażeniem dodatkowym.
Dział techniczny
Dział techniczny to nie tylko ewidencja usterek, czy remontów. To także nowoczesne narzędzie umożliwiając współpracę pracownikom technicznym z właścicielami i najemcami. Dzięki platformie wymiany informacji zarówno pracownicy techniczni jak i mieszkańcy będą na bieżąco z informacjami które zgłaszają.
Platforma wymiany informacji
Wiemy jak ważny jest odpowiedni kontakt z mieszkańcami i najemcami, dlatego z myślą o Państwa codziennym komforcie oferujemy platformę wymiany informacji. Najważniejsze informacje dla każdego mieszkańca i najemcy są już w zasięgu ręki, a dla Państwa firmy informacje zwrotne które pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze.
- Informacje dotyczące salda mieszkańca, kontrahenta, najemcy wraz z podglądem wystawionych dokumentów
- Zestawienie wpłat dokonanych na poczet należności
- System obsługi zgłoszeń i awarii ewidencjonowany bezpośrednio w systemie NX Real Estate
- Podgląd rozliczeń mediów
- Możliwość podania stanu licznika wraz z dowodem w postaci zdjęcia lub skanu – a następnie archiwizacja tych danych w systemie NX Real Estate
- Obsługa płatności internetowych poprzez systemu PaYU, każdy mieszkaniec po zaznaczeniu nierozliczonego dokumentu będzie miał możliwość bezpośredniego opłacenia należności.
CRM
CRM to funkcjonalność która pozwala planować różne kanały kontaktu z naszymi klientami, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, zebrania, rozmowy telefoniczne, przydzielać pracownikom zadania a także przeprowadzać proces windykacji. Wiedza zgromadzona w programie pozwala na analizę zadań oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych najemców czy mieszkańców. CRM oszczędza Państwa czas i czyni relacje z klientami bardziej efektywnimi.
- Automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail z informacją o nieuregulowanych płatnościach
- Kompletna obsługa firmowej skrzynki pocztowej
- Przygotowywanie zebrań, spotkań
- Rejestracja kontaktów z mieszkańcami, najemcami, kontrahentami
- Przypomnienia SMS o niezapłaconych należnościach
Analizy BI
Analizy BI to intuicyjne narzędzie służące do budowania raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych w systemie informatycznym. Analizy BI powstały z myślą o osobach zarządzających i podejmujących najważniejsze decyzje. Dzięki analizie porównaniu danych nie trzeba czekać na powstające długo raporty i można działać znacznie efektywniej.