Systemy Informatyczne

Systemy Informatyczne ERP

Comarch ERP Pulpit Kontrahenta

Platforma internetowa B2B

Obsługa zamówień to codzienna praca, która pochłania dużą ilość czasu. Nie zawsze udaje się więc wzmocnić współpracę ze stałymi odbiorcami, przez co część z nich może zrezygnować z dotychczasowych usług.

Dzięki platformie B2B Comarch ERP Pulpit Kontrahenta możesz ustrzec się przed stratą klienta, zacieśnić współpracę z nim oraz zyskać coś więcej, niż tylko wygodny kanał online do składania zamówień przez klientów.

Spersonalizowana oferta dla każdego klienta:

  • Indywidualna oferta dostępna w każdym momencie za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
  • Różnicowanie prezentowanych w ofercie towarów, cen i promocji,
  • Obsługa zamówień online przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu,
  • Historia zamówień i łatwość śledzenia stanów realizacji zamówień,
  • Większy komfort przyjmowania zapytań klientów i składania im ofert.

	  Prezentacja towarów w Pulpicie Kontrahenta - indywidualny widok dla każdego klienta
Prezentacja towarów w Pulpicie Kontrahenta – indywidualny widok dla każdego klienta

Więcej, niż obsługa zamówień:

  • Szybki dostęp do pełnej historii płatności,
  • Udostępnianie klientom dodatkowej dokumentacji, w tym m.in. skanów umów, ulotek promocyjnych, katalogów, folderów i innych,
  • Składanie reklamacji i stały monitoring stanu ich realizacji,
  • Śledzenie bieżących zleceń serwisowych i produkcyjnych związanych z konkretnym klientem.

Odciążenie pracowników:

  • Oszczędność czasu wynikająca z przesunięcia realizacji części procesów dotyczących obsługi zamówień na swoich kontrahentów,
  • Redukcja ryzyka wystąpienia pomyłek pracowników przy wprowadzaniu zamówień dzięki odpowiedzialności za zawartość zamówienia po stronie kontrahenta.